Rowenta Sledestofzuiger Silence Force 4A Oranje RO6432 oranje

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta Sledestofzuiger Silence Force 4A Oranje RO6432 oranje op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Jennifer1402 16-05-2016

stille stofzuigen met veel power

Wat is dit een fijne stofzuiger. Hij is onwijs stil voor een stofzuiger met zoveel power. De handsvat bovenop is enorm fijn vooral tijdens het stofzuigen zonder stang. Met de kleine opzetstuk word de bank stofzuigen enorm makkelijk. Alle hondenharen gaan van de stoffenbank met enkele bewegingen. Je kan de stofzuiger op 2 plekken op de verschillende standen zetten.En op de stofzuiger zelf en op het handsvat. Ook de zakken zijn van fijn materiaal en is zo vervangen. Enige nadeel is dat de stofzuiger niet super licht van gewicht is en niet klein

Harma1966 10-05-2016

Stil, krachtig, robuust?

Ik heb nu iets meer dan een week de stofzuiger. De stofzuiger is inderdaad stil in gebruik. Het zuigt uitstekend zowel op lage als op hoge toeren. Heb het nog niet zolang kan zijn dat deze minder word na veel gebruik. Nadeel van de Rowenta is dat ik het qua gewicht een zware stofzuiger vind. Er zit geen aparte parket mondstuk bij dat vind ik fijner stofzuigen, deze zal ik zeker aanschaffen. In een week heb ik al bijna 3 stofzuigerzakken vol, we zijn een 7 persoons gezin met 3 katten en een hond. De stofzuiger word intensief gebruikt.

Ilona 09-05-2016

Wij zijn een gezin met 1 kindje die volop ruimte en ook hebben we twee poezen die lekker uithalen.
Ik gebruik de stofzuiger dus ook elke dag en
Wqt is dit een fijne stofzuiger!
Qua geluid vind ik "stil" een groot woord, maar stiller dan mijn oude is hij absoluut.
De hulpstukken zijn heel fijn en de stofzuiger glijdt makkelijk over het laminaat.
Ik ben er heel blij mee!

manja83 09-05-2016

wij zijn een jong gezin met 2 kinderen en een hond
onze hond haart veel dus pak de stofzuiger 2x per dag
deze rowenta ruilt zooooo fijn , door de 4 wieltjes die eronder zitten glijdt hij ligt over het laminaat.
de zuigkracht is prima, alleen het 'silence'vind ik wel een groot woord voor deze stofzuiger.
ik vind dat er nog behoorlijk geluid in zit..
ik deed de zuiger aan en eigenlijk schrok ik .. dacht he dit is toch een stille stofzuiger ??????

da handgreep vind ik aan de zware kant, ondanks dat de stofzuiger soepel rijd ..

maar al met al een goede stofzuiger

schutbianca 08-05-2016

Zeer fijne stofzuiger

De Rowenta is een zeer fijne stofzuiger om te gebruiken. Hij heeft veel mogelijkheden, zoals het stofzuigen van gordijnen en een bedieningspaneeltje op het handvat aan de stang. Deze is vooral handig voor bijvoorbeeld de trap of om onder de radiatoren te zuigen. Door de zachte borstel die eraan bevestigd zit, is de kans op beschadigen minimaal. We hebben een gezin met drie kinderen, een hond en twee katten. Dagelijks stofzuigen is dus een must. De Rowenta rolt gemakkelijk met je mee en makkelijk over te schakelen van de verschillende vloeren. Er zit een 'fluisterstand' op de stofzuiger, maar in deze stand maakt hij alsnog wel veel geluid. Minder dan op een gewone stand, maar hij had wat mij betreft wel stiller gekund. Desalniettemin een fijne stofzuiger.

Naathje78 08-05-2016

Krachtige stofzuiger!

Ik heb deze stofzuiger nu een week en wat een krachtpatser is deze stofzuiger, mijn matje bij de deur tilde hij zo op!
Wat ik vooral heel handig vinden is dat er een borstel aan de stang zit om de bank of trap te zuipen, je hoeft dan dus niet weer een opzetstuk te gebruiken. Wat ik een minpunt vindt is dat ik hem stiller had verwacht

Maurice83 07-05-2016

De stofzuiger heeft een super zuigkracht! We hebben in ons huishouden kleine kinderen en lopen stof naar binnen van de verbouwing. Hierdoor stofzuigen we een paar keer per dag. Het kost absoluut geen kracht om met deze stofzuiger te zuigen. In de stille stand, is de stofzuiger inderdaad stil. Onze dochter zei: ik kan televisie kijken zonder last te hebben van de stofzuiger. Jammer is bij zo'n dure stofzuiger dat het snoer niet helemaal automatisch inrolt, maar je de knop moet vasthouden. De stofzuiger is zeker een aanrader!!!

Janny1977 07-05-2016

In ons huishouden met 2 katten en 2 jonge kinderen is er altijd werk in huis.
De stofzuiger gebruik ik echt wel 2x per dag.
ik vind het handig dat de zuigmond niet te dik is en de stofzuiger dus makkelijk onder de kast of het bed kan.
ik vind de stofzuiger niet heel stil overigens...

Wat makelijk is is dat aan het handvat de uitschuifborstel zit. Die heb je dus altijd bij de hand.

Ik ben er heel tevreden over.

Het enige minpunt vind ik dat er niet een heel lang snoer aan zit wat zichzelf oprotten zoals mijn vorige stofzuiger had

johra68 07-05-2016

Geweldige stofzuiger !

Deze stofzuiger is voor mij een echte aanwinst in huis.
Met 4 honden en een kat weet je dat je last heb van haren, deze zuigt hij perfect op.
Met zijn 750 watt tilt hij op de laagste stand nog mijn vloerkleed op,wat een krachtpatser 😄
Ook ruik ik geen hondenlucht tijdens het zuigen wat ik met andere stofzuigers wel hebt.
Dit betekent dat het filter goed werkt en deze dus aan te raden is voor mensen met longproblemen.
Hij heeft een mooi lang elektrische snoer waardoor ik mijn benedenverdieping of bovenverdieping in 1 keer kan stofzuigen, ook rolt hij mooi achter mij aan en vind zijn weg.
Hij toont zeer degelijk en ik ben er zeer blij mee.

Corina52 07-05-2016

Geweldig stille stofzuiger

Wat een genot deze stofzuiger is zo stil dat ik dacht zuigt ie wel ? Ja hoor toen ik bij mijn matje bij de deur kwam moest ik de kracht echt terug zetten anders zoogdieren hij het matje mee op hihihi.
Ik ben erg tevreden over de zuigkracht in mijn gezin van 3 personen en 2 hondjes ligt er nogal eens wat stof op de grond dus ik gebruik mijn stofzuiger dagelijks.
Heb hem nu een paar dagen in mijn bezit en ben er blij mee hij loopt goed achter mij aan zakken zijn makkelijk te wisselen al met al waar voor zijn geld .